گرو استیل صنعت سرزمین سبز تولید کننده انواع حفاظ و نرده استیل

گرو استیل صنعت سرزمین سبز تولید کننده انواع حفاظ و نرده استیل

گرو استیل صنعت سرزمین سبز تولید کننده انواع حفاظ و نرده استیل

گرو استیل صنعت سرزمین سبز تولید کننده انواع حفاظ و نرده استیل

گرو استیل صنعت سرزمین سبز تولید کننده انواع حفاظ و نرده استیل

گرو استیل صنعت سرزمین سبز تولید کننده انواع حفاظ استیل بالکن، حقاظ استیل پنجره، حفاظ استیل بانکی و نرده استیل

بایگانی
  • ۰
  • ۰

حفاظ بالکن استیل با هدف و بهبود ایمنی و زیبا ترشدن در بالکن استفاده می شود، حفاظ استیل بالکن پوشش محافظ متفاوت و جذابی را به بالکن نمای ساختمان می دهد. حفاظ بالکن استیل با دو نوع استیل با نام حفاظ استیل بالکن 304 که ضد زنگ است و حفاظ استیل بالکن 201 و سازه ساده نرده استیل محافظت می شود. حفاظ استیل بالکن 201 به سبب کیفیت کمتر و امکان پوسیدگی در هوای مرطوب باید در مکان های خشک اجرا شود اما حفاظ استیل بالکن 304 ضد زنگ است و می توان در تمام مناطق از آن استفاده کرد.

تراس ها و بالکن ها در قدیم یکی از قسمت های اصلی معماری ایرانی بوده است که توسعه شهر نشینی و آپارتمان سازی و کاهش فضای سبز حیاط ها نیاز به طراحی مجدد در ساختمان با هدف استفاده بهینه از فضای بالکن و تراس ها مهم تر شده است.. برای ایمن تر شدن بالکن و تراس نصب حفاظ بالکن یک امر مهم و واجب شده است تا اطمینان و ایمنی را برای کسانی که از این قسمت ساختمان استفاده می کنند فراهم کند.

شرکت آکات توانسته با ساخت و نصب انواع حفاظ بالکن از با کیفیت ترین مواد آلیاژ استیل 304 و طراحی های متنوع نظر مثبت شما مشتریان محترم را جلب نماید و در تمام مدت فعالیت خود تلاش کرده است به کیفیت و کمیت محصولات خود بیافزاید.

حفاظ بالکن استیل

حفاظ استیل,حفاظ استیل,حفاظ استیل,حفاظ استیل,حفاظ استیل,حفاظ استیل,حفاظ استیل,<حفاظ استیل,حفاظ استیل,حفاظ استیل,حفاظ استیل بانکی,حفاظ استیل بانکی,حفاظ استیل بانکی,حفاظ استیل بانکی,حفاظ استیل بانکی,حفاظ استیل بانکی,حفاظ استیل بانکی,حفاظ استیل بانکی,حفاظ استیل بانکی,حفاظ استیل بانکی,حفاظ استیل بالکن,حفاظ استیل بالکن,حفاظ استیل بالکن,حفاظ استیل بالکن,حفاظ استیل بالکن,حفاظ استیل بالکن,حفاظ استیل بالکن,حفاظ استیل بالکن,حفاظ استیل بالکن,.حفاظ استیل بالکن,حفاظ استیل پنجره,حفاظ استیل پنجره,حفاظ استیل پنجره,حفاظ استیل پنجره,حفاظ استیل پنجره,حفاظ استیل پنجره,حفاظ استیل پنجره,حفاظ استیل پنجره,حفاظ استیل پنجره,حفاظ استیل پنجره

  • ۹۸/۰۹/۱۳
  • deersteelco گروه استیل صنعت سبز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی